Temizle
kapat
Online İşlemler
Temizle
kapat

Sıkça Sorulan Sorular

Temizle
kapat

Müşteri İlişkileri

​Dağıtım şirketi, belirlenen bir bölgede elektrik dağıtımı ile iştigal eden tüzel kişidir.

​Görevli tedarik şirketi, dağıtım ve perakende satış faaliyetlerinin hukuki ayrıştırması kapsamında kurulan veya son kaynak tedariği yükümlüsü olarak Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu tarafından yetkilendirilen tedarik şirketidir.

​Daha önceki dönemlerde bir arada çalışan dağıtım şirketleri ile perakende satış (görevli tedarik) şirketlerinin birbirlerinden ayrı ve farklı iş kolları olarak ayrışması anlamına gelir.

Elektrikle çalışan yaşam destek cihazlarına bağlı olarak yaşamını sürdüren hastaları olan kullanıcılarımızın, elektrik tüketimi nedeniyle oluşabilecek borç nedeniyle enerjisiz kalmamaları için aşağıda belirtilen belgeleri, yazılı başvuru ile Kullanıcı Hizmetleri Merkezlerimize ya da Müşteri Hizmetleri Merkezlerine iletmesi halinde kesme blokajı konulabilecektir. Kayıt altına alınan bu tür abonelikler, planlı kesintilerde ilgili durum hakkında tüketicinin belirlediği iletişim aracıyla bilgilendirilebileceklerdir. Bu başvuru için gerekli belgeler:

  • Hastanın tesisatına blokaj konulmuş evde yaşadığını gösteren hastaya ait ikametgâh belgesi
  • Hekim raporu
  • Sağlık Bakanlığı onaylı cihaz raporu (Sağlık Kurulu Raporu)
  • Tesisat numarası

Yapılan bu düzenleme, elektrik faturalarının ödenmesinin gerekmediği şeklinde yanlış anlaşılmamalıdır.

40 ile başlayan tesisat numaranızı faturanızın üzerinde aşağıdaki örnek görseldeki gibi görebilirsiniz.

Adres değişiklikleri güncellemesi için bağlı bulunduğunuz İlçe belediyenizden, adresinizi belirten numarataj belgenizi alarak size en yakın Kullanıcı Hizmetleri Merkezlerimize ya da Müşteri Hizmetleri Merkezine dilekçe vererek başvuruda bulunabilirsiniz.

Telefon ve e-posta iletişim bilgilerinizi 186 numaralı Çağrı Merkezimiz ile görüşerek güncelleyebilirsiniz. Sözleşme bilgilerinin güncellenmesi için Görevli Tedarik Şirketinizle iletişime geçebilirsiniz.

Size en yakın Kullanıcı Hizmetleri Merkezimizin bilgilerine ulaşmak için buraya tıklayın.

Taleplerinizi web sitesi Online İşlemler menüsü üzerinden,WhatsApp kurumsal hattımızdan, Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden talebinizi iletebilirsiniz.

Alo 186 Çağrı Merkezimize cep telefonlarından ve sabit hatlardan yaptığınız aramalar üzerinden Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş. tarafından herhangi bir ücret alınmamaktadır. Ancak abonesi olduğunuz GSM operatörü ya da telekomünikasyon şirketi tarafından yapılan tahsilatlardan, hizmet aldığınız GSM operatörü ya da telekomünikasyon şirketi sorumludur.​​​ Diğer kanallarımız üzerinden yapacağınız başvurularınız için de herhangi bir ücret talep edilmemektedir.​​​

Yükleniyor

yükleniyor